Find an English translation at the bottom of this page.
Dansk
Generelle oplysninger
Digital Management Union (herefter DM Union)
C/O Margret Maria Marteinsdottir
Preben Kaas’ Vænge 3, 5. 502
2000 Frederiksberg
CVR nr.: 43153781
Email: contact@dm-union.dk
Priser
Alle priser hos DM Union er angivet i danske kroner (DKK). Da DM Union er en forening og ikke er momsregistreret, opkræves der ikke moms på køb af billetter til vores arrangementer. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel. Alle begivenheder sælges i et begrænset antal, og der tages forbehold for udsolgte billetter.
Betaling
DM Union modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay. Betalingen trækkes med det samme ved køb af billetter. Der tages forbehold for eventuelle prisfejl.
Levering
Da vi kun sælger billetter til digitale begivenheder, er der ingen fysisk levering. Bekræftelse af køb og billetter fremsendes via e-mail efter betaling.
Fortrydelsesret
Da billetterne gælder for specifikke arrangementer og sælges til medlemmer af DM Union, er der ingen fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12. Dette betyder, at du ikke kan fortryde eller få refunderet billetter, medmindre arrangementet ændres eller aflyses (se afsnittet om refusion).
Aflysning og ændringer
I tilfælde af aflysning, ændring af dato eller væsentlig ændring af et arrangement har du ret til at få det fulde beløb refunderet for den pågældende billet. Hvis et arrangement flyttes til en ny dato, vil du blive tilbudt mulighed for refusion, hvis du ikke kan deltage på den nye dato.
For at anmode om refusion ved aflysning eller ændring bedes du kontakte os på contact@dm-union.dk og oplyse dine bankoplysninger (reg.nr. og kontonr.) for at sikre, at vi kan overføre beløbet. Refusionen vil blive gennemført inden for 14 dage efter vi har modtaget din anmodning.
Reklamationer
Ved tekniske problemer med billetkøbet eller modtagelsen af e-mailbekræftelse kan du kontakte os via contact@dm-union.dk for support. Da billetter ikke er fysiske produkter, er reklamationer efter arrangementet ikke mulige.
Klagemuligheder
Hvis du har en klage over en transaktion, bedes du kontakte os direkte via e-mail. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
For forbrugere med bopæl i et andet EU-land kan klager indsendes via EU-Kommissionens online klageplatform:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ved indsendelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: contact@dm-union.dk
Andet
Det er køberens ansvar at sikre sig, at kontaktoplysninger ved billetkøb (navn og e-mail) er korrekte, da billetterne sendes digitalt. DM Union påtager sig ikke ansvar for eventuelle fejl ved indtastning af oplysninger.
English
General Information:
DM Union (hereinafter “DM Union”)
C/O Margret Maria Marteinsdottir
Preben Kaas’ Vænge 3, 5. 502
2000 Frederiksberg
CVR no.: 43153781
Email: contact@dm-union.dk
Prices
All prices at DM Union are listed in Danish kroner (DKK). As DM Union is an association and not VAT registered, no VAT is charged on the purchase of tickets for our events. We reserve the right to change prices without prior notice. All events are sold in limited quantities, and we reserve the right to sell out.
Payment
DM Union accepts payment via VISA-Dankort, VISA, Mastercard, and MobilePay. Payment is charged immediately upon purchasing tickets. We reserve the right to correct any pricing errors.
Delivery
As we only sell tickets for digital events, there is no physical delivery. The confirmation of your purchase and tickets will be sent via email after payment. The order confirmation serves as your ticket unless otherwise specified and must be presented at the entrance to the event. Please ensure you save and bring your order confirmation either digitally or in printed form.
Right of Withdrawal
Since tickets are for specific events and sold to members of DM Union, there is no right of withdrawal under section 18(2), no. 12 of the Danish Consumer Contracts Act. This means you cannot cancel or receive a refund for tickets unless the event is rescheduled or canceled (see the Refund section).
Cancellations and Changes
In case of cancellation, rescheduling, or significant changes to an event, you are entitled to a full refund for the relevant ticket. If an event is rescheduled, you will be offered the option of a refund if you are unable to attend on the new date.
To request a refund due to cancellation or changes, please contact us at contact@dm-union.dk and provide your bank details (registration number and account number) to ensure that we can transfer the refund. Refunds will be processed within 14 days after receiving your request.
Complaints
For technical issues related to ticket purchases or receipt of the confirmation email, please contact us via contact@dm-union.dk for support. As tickets are not physical products, complaints after the event are not possible.
Complaints Procedure
If you have a complaint about a transaction, please contact us directly via email. If we cannot find a solution, you can submit a complaint to:
Danish Competition and Consumer Authority’s Center for Complaint Resolution
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
If you are a consumer residing in another EU country, you can submit a complaint via the European Commission’s online complaints platform:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
When submitting a complaint, please provide our email address: contact@dm-union.dk
Other
It is the buyer’s responsibility to ensure that contact information provided during ticket purchase (name and email) is correct, as tickets are sent digitally. DM Union assumes no responsibility for errors in the information provided.
You can't add multiple feedback forms in the same post.